"Så, vi möts igen!"

Tjosan hoppsan! Jag är tillbaka!
 
Ni kanske inte märkte att jag var borta men jag utgår från att universum stannade när blogginläggen slutade komma, då mår jag bra liksom, känner mig så där trevligt bekräftad och älskad av alla.
 
Hur som haver, skorna skaver. Jag har varit i London med Lisa under förra veckan och kom hem i lördags. Det var helt magnifikt och jag ska berätta mer i ett annat inlägg. Men innan jag for till Britannias gröna marker tog jag mig till Kristianstads metropol för en återträff med de fina damerna och herrarna från C4. Vi dinerade hos Olivia på goda pajer (Luriga Oliven har gått och blivit kulinarisk gudinna) och sen strosade vi ut i nattens dimma för lite välförtjänt galej på Grand. 
 
Som den bloggare och selfie-fantast jag är fotade jag konstant, vilket ni nu måste stå ut med. Men det är väl okej, ni älskar väl mig eller hur? Och så står det minsann skrivet i bibeln, budord 11 #Du skola älska din vän Stina och lyssna tålmodigt när hon babblar om både väsentliga och oväsentliga ting.
 

Fina Johanna som jag är lycklig över att ha i Kalmar! Det var en lyxig bonus minsann, att få ha med en go gymnasievän med sig in i universitetsdimman!
 

Daniel var också på plats, mucho trevligt minsann, jag passade på att få en selfie+1 med denna stiliga man!
 

Oliven är makalöst snygg och jag får för mig att om jag står bredvid snygga peoples då ramlar lite snygghet över på mig. BAM! Beauty all around!

Rebecca, med sin rädsla för sengångare och sin nya strålande hårfärg är en pingla man gärna posar med! 
 

Min älskling, min man, jag längtar efter vår herrgård med ljuvlig inredning och våra extremt musikaliska barn! (hehe)
 
Miranda! Jag tror nog allt att vi glittrar lite här! Så är det när man är fabulous!
 

Sen går det lätt åt andra håll också xD
 

Som det lätt gör när fröken Åkerberg och jag tar kort xD
 
Den här bilden ska jag skriva ut och rama in, så härlig!
 

Eller möjligtvis denna, eftersom alla är så underbart glada och spontana! :D
 
Vi ses kanske inte så ofta längre men när vi väl gör det, då är vi på G! 
 
Sen slutar det oftast så här. 03.00 på Burger King... xD
 

Rebecca tar sig en funderande pose och kontemplerar vilken burgare hon ska ha kanske? I denna bild bifogas även Daniels haka och mun, mest som en konstnärlig touch, han är ju ståtlig!
 

Dagen efter är Miranda fortfarande snygg och passar på att ta en selfie med min telefon. Det här är lite av omvända roller eftersom jag jämt stal hennes systemkamera i gymnasiet och proppade den full med bilder av mig där jag posade vitt och brett xD
 
Ja, vi avslutar här tror jag. Det var en riktigt rolig kväll och jag ville faktiskt bara samla ihop alla mina goa vänner och dra med dom till Kalmar. Dom kunde bott i min garderob så jag kunde träffa dom precis när jag vill. Det hade kanske blivit lite trångt men jag hade bjudit på kaffe och muffins då och då, så de överlevt.

Kommentarer
Postat av: Mirre

HAHA det börjar oftast bra med alla bilder sen går det utför...

Svar: Sant xD men jag tycker nog att vi ser rätt bra ut även när vi ser tokiga ut xD
Synonymous

2014-03-03 @ 15:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0