London, baby!

Jag tänkte nu bombadera bloggen med bilder från London. Hoppas det är okej. HAHA, VEM FÖRSÖKER JAG LURA? KLART DET ÄR OKEJ, NI ÄLSKAR MIG. (hrm, host...) (va?) hehe
 
 
Jag säger som på mello-pello, bilderna visas utan innebördes ordning.
Mest för att vi är så snygga.
 
Picadilly Circus. Den låten fastnade i min skalle och då tyckte min mun att det var passande för mig att spotta ur mig den lilla frasen lite då och då i Britternas huvudstad.
Ja, åt gjorde vi. Hela. tiden. Så värt det xD Notera att min Fish & Chips är lika stor som en val. Ska börja träna denna veckan...
 
 
Vintage, how I adore you! Den röda klänningen köpte jag inte, men det andra blev mitt. Då bland annat vintage Levis shorts, *GASP*
Ja, Lisa "tappade bort" sina solglasögon sista dagen. Vid det laget visste vi precis vart Beyond Retro låg (det tog oss över en timme att hitta affären som Agneta tipsade om förra året när vi var i London. Letade på fel gata. *HOST* Agnetas fel xD) så vi köpte ett nytt par till fröken Nilsson. Sen hittade hon de andra. Nåväl.
 
Den här drösen bilder är från Warner Bros. Studio Tour, The Making of Harry Potter. Det var, håll i hatten nu, MAGISKT! :D xD Så många coola grejor från filmerna och det gick att stirra sig blind!
 
Som sagt, mat och efterrätter och kaffe. Så gott, vi lyxade med starbucks hela veckan :D Notera även berget av äggröra vi åt varje morgon (ja, det där är till en person) som gjorde så att vi inte kunde äta lunch innan 15.00 pga enorm mättnad. 
Den lilla globen där, den var inte så liten i verkligheten. Den fanns på ett av muséerna vi besökte. Minns inte vilket dock xD British Museum, British Natural Science Museum och Science Museum. Tror jag. Stina the Great reserveras sig för ändringar och felstavning.
 
Ja, vi hade det otroligt bra. London gillade oss och vi gillade London.
 
Vi hade lite planer på att försöka festa till det någon kväll men eftersom vi var som två pensionärer blev vi snabbt varse om att det inte skulle gå. Nej, vi klev upp tidigt (för oss allafall. eller mig allafall. xD) och traskade hela dagen och mot kvällningen var det bara att ramla i våra sängar på hotellrummet, fullkomligt utmattade. Vi delade en flaska vin på fredagen, blev lite lulliga och gick hem till hotelllet för att försöka packa alla våra nyinköpta kläder xD
 
Det var en riktigt jädra bra resa! Lisa and Stina conquers London!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0