If you don't save yourself for marriage you're a whore-ibble person.

Ja, här sitter ni och trycker er in på min stackars blogg, men inga inlägg blir det.
 
Så är det är bloggerskan är manodepressiv. Förra veckan var minsann en mörk en. Allt sög och jag förlorade hopp om livet och mig själv. Framför allt förlorade jag hoppet om att någonsin få bo i en egen lägenhet. 
 
Jag ska inte säga att jag har återfunnit det hoppet igen men det känns väl lite bättre allafall. Det underbara är ju att man inser att vid ens lägsta punkt så galopperar folk som bryr sig om en in och hjälper till. I rask takt registrerade mamma sig på Kalmarhem hon också, Lisa tipsade om privat fastighetsägare och dennes telefonnummer, Lisas Torbjörn erbjöd sig att dra i kontakter och Johanna sökte på Linnéstudenternas bostadsförmedling och hittade ett objekt jag kunde maila på! Man vill ju bara krama dem alla, fan, det är så uppskattat! 
 
Så kanske jag kan skriva lite här utan att låta som ett schlager-fan efter att Sverige kommit sist i Eurovision.
 
Så okej, här kommer min lista på positiva saker i mitt liv:
 
  • Läser upp franska-kursen från första året på gymnasiet, så att jag kvalificeras för höstens kurser till att bli franska-lärare själv! 
  • Tränar, det har blivit både Afro, Dance Aerobic, Dance Aerobic Remix och Dansfeber på mindre än en vecka.
  • Den fantastiska kyckling-curry grytan jag gjorde idag. Den var så god att jag ville bli indier.
  • Den nya uppdateringen på min iPhone Philomena. Den är snygg. Precis som jag.
  • Kören jag går på varje onsdag, det är heavenly att få sjunga igen!
  • Att jag äntligen får pengar i morgon. yes.
  • One Tree Hill-boxen jag beställde igår. Säsong 1-9 för 489. Rena rama helgerånet. Vilket nu betyder att jag har dubletter av säsong 1-4. Men dom tänkte jag att min syster ska få, om hon vill ha dom? Vad säger du Susie Q? Vet inte om du sett One Tree Hill, men gratis är ju alltid gott. Yes? :)
 
Nu är listan slut. Ja, det kanske kändes uppenbart, men jag diskriminerar inte utan förklarar hjärna. 
oh. haha, det var nog det roligaste jag skrivit på länge! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0