hallelujah!

Länge leve wifi!
 
Jag är hemma i Skåne för min kusins student och även semester med midsommar inkluderat. Ska bli fint som fanken! :D
 
Ni undrar säkert vad jag har hittat på sen sist. Eller? Det gör ni väl? *osäker min* Äsch, klart ni gör :D *all osäkerhet som bortblåst*
 
Om den hårda sanningen ska fram har jag inte gjort så värst mycket. Jobbat, pluggat och flyttat. Min nya lägenhet är ett litet himmelrike ska jag säga er. Den är underbart lugn och vacker, med parkettgolv och bjälkar i taket. Dock lite läskigt med marknivå. Men jag garderar mig med låst dörr och invanda karate-moves om en inbrottstjuv skulle ta sig in.
 
 
hur som haver, skorna skaver. jag ska äta en liten fryspizza nu och se det senaste avsnittet av Game of Thrones. mums på båda delarna där ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0