Det omöjliga har hänt.

Jag har ingen film att se på.
 
Vet ni varför? Jo för att jag tog med alla filmer upp till min nya lägenhet i Kalmar när jag flyttade. Bra. Helt plötsligt blev Skåne en ödslig plats för den här filmälskaren att semestra på. Men men, vad är väl en film om kvällen?
 
Annars har jag inte mycket att rapportera. Mitt hår är lika slitet som förrut, jag är lite knubbig i kanterna, dock har jag nog äntligen blivit lite utvilad. Jag har sovit som en drogad buffel (eller buffalo, Lisa? xD :D) sen jag kom hem i fredags och jag har börjat förlora mitt konstant stressiga ansiktsuttryck som hemsökt mig denna våren.
 
Jag har även slagit ett slag för hälsan och cyklade 12 km idag, till tonerna av Lebo M och Lejonkungen, förstås. Min tanke är att det är bra att vara välisolerad under vintermånaderna, eftersom man kan utstå kylan då! Något som dock blir överflödigt under sommarens varma stunder. Därför är det nog dags att försöka skala av lite av min knubbighet. Om inte annat för att göra min otroligt snygga bikini rättvisa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0