Thank you and goodnight.

Jag vill önska er alla ett gott nytt hår, eller jag menar år. Förstås. 
 
Personligen är jag nöjd med 2013. Det var ett strålande år. Inga brustna hjärtan, jag hittade en riktigt god vän istället för att förlora en, fick massa jobb, det gick bra i skolan och det har varit frid och fröjd i nästan alla sfärer av mitt liv. Det enda tråkiga var att min farbror gick bort. Honom saknar jag, men han vilar gott nu, så man får se det ljusa där.

Jag har läst många bra böcker, bland annat Cynster serien av Stephanie Laurens, vars karaktärer är så bra att man vill hoppa in i böckerna och omfamna dem alla. 2013 läste jag även Fifty Shades of Grey-trilogin, på en fullpackad buss i Storbritannien, med konstant rodande kinder kan jag tillägga. Läste tre historiska böcker, på SVENSKA! Det har inte hänt på år ska jag säga er. Men Simona Ahrnstedt gjorde det värt besväret; Överenskommelser, Betvingade och De Skandalösa, ljuvliga böcker!
 
 
Det blev massvis med resor också, Storbritannien runt (där de bästa stunderna infann sig på hotellrummen Lisa och jag delade, vi blev ganska familiära med varandra där xD), skidresa i Österrike med DB-lägret; något som var enormt kul eftersom jag fick spendera tid med supegoa människor och även lära mig att åka skidor, och till sist en tripp till Teneriffa för att hälsa på Susanna och Knudan.

Jag började använda den mest fantastiska ansiktskrämen som någonsin skapats: Cliniderm by ACO. Oh, heavenly moisturizer, I pray to thee. Så värt pengarna, trots att priset får mig att rysa. (250;- för 50 ml. Nästan så man skäms.) Mitt hår har växt till oanade längder, hittills ej skådade av mig. Hoppas att det fortsätter så och att jag har lika långt hår som Agneta efter 2014. Jag hittade min lugg och tappade bort den igen. Nu har jag exakt samma frisyr som jag hade när jag var 13, bara längre. Vilket bara bevisar att det kvittar hur mycket man strävar för att röra sig framåt, allt går tillbaka till början ändå.
 
Mitt enda mål under detta året kommer vara att få tag i en bostad som inte delas med tre killar. Eller, om det nu måste vara delat boende med tre snubbar får dom gärna vara Chris Hemsworth, Channing Tatum och Micheal Cera. Den sista tycker jag inte är så läcker, men honom skulle jag nog kunna skrämma till lydnad. De andra två kunde få krama mig när jag sov och annars vara enbart dekorativa. Cera får städa och handla på Ica.
 
 










 


 






 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0