Snön, du kom för sent. Bara så du vet.

Vill ni veta vad som händer i mitt liv? 
Klart ni vill!
  • Min iPhone 4S har lidit en för tidig död. Phelicia fick problem med blodflödet och kunde inte hålla igång utan att dö. Så jag traskade till Telia för att få stöd. Där blev jag informerad om att min garanti gått ut 6 dagar tidigare och att det skulle kosta 1600 för att få en sprillans ny telefon, eftersom dom inte fixar sånt tydligen. (Det är väl i princip bara Steve Jobs som kan ta sig in i en iPhone och nu när han har gått och dött lär väl ingen se insidan på en ipåne.) Eftersom jag numera är en snål smålänning i ett snyggt skånskt fodral tyckte jag det lät ruttet.
  • Istället fick jag en iPhone 5S (lägger till 150 i månaden) som jag döpt till Philomena. Hon är smal och lång. Dvs, min raka motsats. Men jag kan springa 3 km, det kan inte hon, så vi är kvitt tycker jag. Läsare, vinka till Philomena!


    Ursäkta, vad sa du? Har jag något i ansiktet? Nej, det tror jag inte.
 
Annars kan jag meddela att jag köpt en lampa till mitt rum och vi är nu uppe en otroligt hög level av mysbelysning att jag nästan spontan-bjuder in folk på gatan att beskåda härligheten. Jag har även jobbat, tränat och gått i skolan. Vi tittade på en gräslig fillm om att vara tonåring och hur hemsk man är då. Kände att jag ville skicka ett sms till mamma säga att jag älskar henne, uppskattar henne massvis och be om ursäkt för min tonåriga år...
 
Så, nu ska jag se sista skivan av åttonde säsongen av Grey's Anatomy. Är livrädd, jag vet att dåliga saker kommer hända för jag tvingade Johanna att berätta för mig. Förresten är det tokigt att jag började titta på säsong ett för tre veckor sen. Jag har alltså plöjt åtta säsonger (nu snackar vi alltså en serie där de flesta säsongerna har minst 24 avsnitt.) på ungefär tre veckor.
 
Vad kan vi dra för slutsats här?
Inget. liv.
Över. Huvud. TAGET.
 
Nåväl. Jag har ju allafall McDreamy. That's something.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0