In sickness and in health, especially sickness. In a hospital. With cute doctors.

Hola!
 
Idag kändes det som om världens befolkning hade blivit uppätna av zombies. Tack vare ett pedagogiskt samtal med Lisa mot kvällningen slutade jag känna mig så nedrans ensam. Tog mig en vandring till Hemmakväll och kom hem med nya vänner. 
 
 
Låt mig bara säga; "The Era of Grey's Anatomy, HAS COME!"
See you all in a few weeks.
 
PS. Efter granskning av bibliotekets öpptettider visade det sig att dom faktiskt hade öppet idag och har stängt imorgon, helt emot vad jag trodde. Så nu måste jag vänta YTTERLIGARE EN JÄDRA DAG INNAN JAG KAN LÄGGA VANTARNA PÅ TWILIGHT-BÖCKERNA. GAAAAAAAAAAH! i #inte alls upprörd här. DS.
 

Kommentarer
Postat av: Levin

Men Stina!! Jag är ju ägare av båda alla Twilight böckerna OCH alla säsonger av Grey's anatomy! Feel free to borrow ;D puss

Svar: Och det här ser jag efter att jag köpt alla böckerna xD HAHA! Nåväl, Twilight-tåget har gått men jag kanske lånar lite Grey's Anatomy. Jag har en känsla att jag kommer plöja igenom resten av säsong 2, gaaaaanska snabbt xD ;)
Synonymous

2014-01-06 @ 09:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0