Det är nu den riktigt bra kreativiteten kommer. Sjukt att jag faktiskt kan stava till 'kreativiteten' just nu.

Tjolahoppsan!
 
Det har varit en riktigt bra onsdag. Först middag på Table Twenty, drinkar på studentpuben (där vi stötte på Linnea, sjukt kul att se henne!) och till sist dans på Harry's. Den nedrans snön hindrade inte oss, utan Lisa, Johanna och jag gick nöjda där ifrån vid två-snåret. 
 
Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på Loudon Wainwright the third. Alltså, the third. Tänk att vara den tredje av sitt namn. Ska döpa min framtida dotter till Stina den andra. Kanske. Eller egentligen inte för det är bara pretto-folk som har sådana namn. Och jag är ju inte pretto. Jag är en bortskämd kapitalist, förklädd till en trevlig gymnasielärare. Så är det. Så min framtida dotter får väl heta Tiffany.
 
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0