So many places to go, so little time. Yet we did manage wonderfully.

Hola! 
 
Jag kan med glädje rapportera att jag steg upp vid nio idag och tränade i två timmar innan jag bakade surdegsbröd och gjorde grönsakssoppa. 
 
Haha, knappast.
 
Jag tänker inte berätta hur länge jag sov men ha i åtanke att jag kom hem ungefär halv fem... 
Det var en magisk kväll med barhoppande utan dess like. Jag var mest berusad av livet så jag behövde inte så mycket alkohol, vilket är bra för både lever, plånbok och dagen-efter. Johanna och jag började hos henne med en underbar tacopaj som var så god att jag ville bosätta mig i den och utnämna mig själv till taco-drottningen och köttfärsen till mina undersåtar. Så god var den!
 
Lagom till en konstig deltävling av mellopello kom damerna Sofie, Linda, Bea och Sofie. Vi gick till en förfest där vi stod i en ring i mitten och pratade bara med varandra. Som det brukar vara på förfest xD Efter det susade vi snabbt in på Studentpuben, sa hej till Daniel och Jacob (det var dom jag kände och dom jag såg xD) och susade ut igen. Efter det gick vi till Centrum, ett nytt ställe. Sen slank vi in på Z, lämnade våra jackor och drack en shot, slank ut från Z och in till grannen O'Learys en smula. 
 
Efter lite dans och snack slank vi tillbaka till Z och hämtade våra jackor för att bege oss till Stars and Stripes. Jag är förbryllad över faktumet att vi hann med så många ställen, en utekväll varar ju ändå bara från 11.30 - 03.00. Men minsann. 5 ställen. Snacka om ambitiöst xD
 
 
Här är den legendariska pajen. Utekväll upplever jag nästan varje vecka men, tacopaj! Det ska in i historieboken!!! Johanna och jag är helt klart ett fenomenalt matlagnings-team :D

Kommentarer
Postat av: Miranda

Gud vad gott det ser ut! Det måste ni laga till mig när jag kommer till Kalmar i framtiden!

Svar: Done! Det ska vi minsann göra! :D:D
Synonymous

2014-02-16 @ 17:24:41
Postat av: Miranda

Gud vad gott det ser ut! Det måste ni laga till mig när jag kommer till Kalmar i framtiden!

2014-02-16 @ 17:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0