Rushing to my dearest friend Jenny!

The blog has awaken!
 
Jag måste få framför en ursäkt för mitt något under-standard uppdaterande denna veckan. Jag har pluggat mycket litterärt kritisk teori (ja, det är precis lika kul som det låter!) och den svåra kursboken har ätit upp min tid på ett fantastiskt sätt.
 
För att upplysa er om mitt trivsamma liv ska jag göra en lista. (Ofc, love the lists!)
 
  • Sökte jobb på Guldfynd som säljare förra veckan och fick reda på att jag fick det! :D (Om man ska vara petig nu så har jag faktiskt tre jobb. Athena, Kronans Droghandel (tack Lisa!) och nu Guldfynd. Men de två första är bara vid behov så det känns inte allt för girigt att lägga beslag på säljar-positionen också. Det ska bli skönt att ha schemalagda timmar varje vecka :)
  • Morfar var krasslig förra vecka och låg faktiskt på sjukhus, men nu är han hemma och mår bättre vilket jag är så glad för! Alla mor och farföräldrarna plus mamma och Bojje ska hälsa på Sussi på Teneriffa om ett par veckor så jag hoppas alla håller sig friska och krya så att de får en bra resa!
  • Jag har tränat massvis, måndag, tisdag, onsdag och ska snart ut på powerwalk med Jenny idag. Go fitness, you strange creature that I have almost never liked before and now very much adore!
  • Lunchade med Johanna Levin igår, fantastiskt trevligt! Vi shoppade träningskläder och gick till gymmet tillsammans efteråt. Det är så roligt att hon också bor i Kalmar nu!
  • Har haft en extremt rolig konversation med min systers pojkvän på wordfeud. (Måste ju faktiskt kolla så att han är okej och värdig min fabulösa storasyster.) Kan med glädje konstatera att han engelska är kolossalt bra och han får gärna be the man of my sister life! :D Jag längtar jättemycket till jag ska åka till Teneriffa och får träffa Sussi igen, som jag saknar henne! 
 
So my darlings, it has been absolutely marvellous, a true joy this week. I will update with more frequency in the future and hope that you forgive my naughtyness for neglecting you fine people for so long. Kisses and hugs! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt att läsa din positiva lista Stina :-)

Svar: Tack mama bear! Det är kul när livet är positivt! ;)
Synonymous

2013-09-12 @ 20:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0