My awesome night

Vet ni vad som är bra med studentkorridor?
 
OM man lyckas komma hem innan 3 på en festkväll (onsdag, fredag, lördag: studenterna är tokigt duktiga på att förvandla en vanlig kväll till par-T. Speciellt utbytesstudenterna; de beter sig som om de är är på death row och ska dö när terminen i Sverige tar slut och de måste återvända till sina sorgsna hemland.) då är det relativt lugnt i hela bygget.
 
Så nu är det faktiskt så att Jenny och jag traskade från kårkvällen redan halv ett. Vi tog sikte på Max och åt ett mål mat som var magiskt! Vi gick åt mitt håll eftet det och hade så löjligt roligt att det nästan var .. ja, löjligt.
 
Stina: *tappar läsken och den spiller över hela marken* - "SCHHH! Låtsas som ingenting!!!!!!"
Jenny: "Huh?
 
Stina: 
 
Livet är kul. Speciellt om man är lite på örat med en bra kompis!
 
 
Nu ska jag spela några omgångar candy crush och farm heroes innan jag ska sova. It's gonna be najs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0