Last weekend of freedom.

 
Nedan bifogas summering av min helg.
 
Fredag: Gick 1 mil med Lisa, åt korv stroganoff igen (awesome), hyrde filmer och såg Jack the Giant Slayer och Cloud Atlas tillsammans med Lisa och Alexander. Tittade på Downton Abbey och 4 filmer innan jag somnade vid den blygsamma tiden 05.17.
 
Lördag: Sov som Törnrosa till 14.30. Köpte en klänning och en kofta på Aima till Garden Partyt. Åt middag med Lisa hos mig, blev trött och fick vila i en kvart medan Lisa var en ängel och diskade. Började förfesta och blev bjudna på en fest ute i Oxhagen. Cyklade dit, spelade spel och drack goa drinkar med supertrevliga peoples. 
 
Hela gänget cyklade till Garden Partyt vid 11 där jag sen spenderade kvällen med att luta mig mot Lisa och prompt bestämma att vi hela tiden skulle dansa trots att jag knappt visste vart mina fötter var. 
 
Söndag: Vaknade upp och kände att jag hittat mina fötter igen, nämligen inne i min skalle där de steppade för fulla muggar och gjorde mitt huvud till en värkande scen för entusiastiska steppare.
 
Som den husfru jag är lät jag inte min dagen-efter-känsla stoppa mig från att laga chili con carne och även cykla till affären och köpa brieost. Just call me in-freaking-vincible.
 

Nu har jag en dejt med Gilmore Girls, brieost och saltiner, vindruvor och bubbelvatten. I morgon börjar skolan igen, ska bli trevligt. I hope...
Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0