Wedmesday wine. Yes please

Jag hänger i Lisas kök med ett glas vin! 
Lyssnar på en låt som får mig att vilja dansa till fötterna värker, sjunga tills halsen blir hes och krama min bästis tills hon blir blå! Typ xD

Meant to be heter låten, det är Parachute som gjort den och det går på repeat på spotify!

Denna onsdag är det nog så att det blir lite dans för damerna här, Lisa och jag behöver skaka lite på rumpan och det kommer vi nog göra på O'Learys :)

Jag tänker inte säga: "vi ses i dimman" eftersom jag har stora planer på att dansa mig blind och skita i alla utom Lisa. 

Vänster: vinglaset är fullt.
Höger: vinglaset är nästan tomt. Sad-face.

PS. Såg Jenny genom fönstret på Hanssons krog där hon uppträder, vinkade glatt till henne och hon vinkade tillbaks. Vi har en fin relation, Jenny och jag. Det räcker med en slå liten grej för att man ska känna att vi vet vart vi har varandra you know :) DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0