Thank God it's friday. Or really just, thank God it's a day where I don't have to work the next day.

God afton kära bloggen!

Mitt liv består av jobb, jobb, skola och sen mer jobb. Och eftersom jag i grund och botten är en bortskämd liten tös som är van vid att spendera kopiösa mängder tid framför min tv med serier och popcorn blir detta påfrestande efter ett tag. Jag hinner liksom inte göra mer än att jobba och gå i skolan.

När jag slutat vara lat och äntligen lärt mig att balansera mitt yrkes och utbildningsliv så kanske jag hinner blogga, dammsuga upp dammråttorna istället för att skopa upp dom och slänga dom i papperskorgen, laga riktigt mat och inte äta matlådor (skräcken ligger ju i när matlådorna tar slut och jag faktiskt måste ta mig tid att stå i köket mer än 7,5 minut) och tvätta håret mer än en gång i veckan. Yes, I am disgusting, so sue me.
 
MEN, nu ligger jag slängd i soffan i stugan på Öland. Mamma och Bo-Ewe är på besök och vi ska chilla här denna helgen. Mamma och jag firar detta genom att spela candy crush och farm heroes saga tillsammans, väldigt fint!

Stina the Great, is back. She may leave again, alas, that is the truth. However, I am with you in spirit, if not in blog.
 
PS. Agneta, nu börjar jag läsa den tredje Simona Ahrnstedt-boken: De Skandalösa! Spännande! :D DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0