Oh yeah, sweet saturday come to me!

"Aaaaaaaah!" Ni vet det där ljudet som alla pappor gör när dom sätter sig ner efter hoppat rundor länge. Kanske mammorna gör det också, men det vet jag inget om. Min kära mamma gör inte det och hon är min referens. 
 
Hur som helst känner jag att det ljudet passar mig just nu. Jag har jobbat färdigt för veckan och är pigg och glad på kvällen. Lisa, Amelie och jag ska ut på galej och jag är så sjukt sugen att jag knappt kan hålla mig.

Innan dess ska jag äta lite, blir nog kycklingfilé, ris och bearnaisesås. Det är liksom det jag har hemma och eftersom jag inte har några pengar alls får det bli onyttigt. Tänk, jag ser fram emot löning, minns knappt hur banksaldot ser ut utan alla dom där nollorna...

Annars har jag fått present från min chef, hon är så rar! Alla (jaja, alla och alla, vi är ju fyra sammanlagt på Guldfynd) fick blommor och choklad eftersom vi ställt upp lite extra och jobbat när vår chef inte kunnat för hon har varit skadad. 

 
Jackpott, ringdingding som Lisa skulle sagt :D:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0