My wingwoman has left me. She better come back or I'll start talking to my weird roommate in pure desperation.

Daaaamn! Jag vet hur man håller fredag!


Jag tvättar, dammar, dammsuger, lyssnar på musiken från Rock of Ages (dvs Tom Cruise, yuuuuuum!) och tar det allmänt lugnt.

Lisa har lämnat Kalmar för det äventyrliga Stockholm och jag är solo for the weekend, lite tragiskt men jag ska försöka överleva. Imorgon ska jag jobba lite och på måndag är det dags för VFU. Jag ska domdera på högstadiet i Lindsdal, those poor kids won't know what hit them until it's too late.


 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det blir bra och roligt på din praktik Stina!
Kramar till dig från mam

2013-11-08 @ 20:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0