Julmat, snack och sänghäng.

Käraste bloggen,
 
Det har varit en lång men fin lördag. Till min stora förvåning insåg jag igår kväll 22.37 att jag skulle ju inte alls börja jobba 10.30 utan skulle faktiskt öppna butiken vid 9.30. Så jag jobbade till 15 och ilade hem som en oljad blixt för att duscha och fixa mig.
 
Drack skumpa hos Veronica med resten av Guldfynd/Hallbergs Guld-damerna och åt sen julbord på Källaren Kronan, courtesy of Guldfynd. (Love them) Det var kolossalt trevligt och jag hade underbart skoj! Blev dessutom så otroligt mätt att jag nog inte behöver äta på några dagar.

Efter detta fick jag hem Johanna till mig. Vi planterade oss på den enda möbel i mitt rum som håller 2 pers: min säng. Där satt vi från 22.30 till nu. Så trevligt att bara få prata lite med fröken Levin!

Nu ska jag lägga mig, imorgon är det söndag och det betyder Bron! Sista avsnittet! :D Ska även fixa till en uppsats och skicka in för en andra bedömning. Bullshit.
 
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0