Jag uppdaterar sporadiskt med jämna mellanrum. Paradoxalt, eller hur?

Well, yummy yummy in my tummy!

Denna lördagen har bjudit på kalkonmiddag i stugan med mamma och Bo-Ewe och generellt myspys. Jag har också läst ut den sista Simona Ahrnstedt-boken, den var så bra att jag flera gånger skrattade högt av lycka. Hur underbart är inte det? Nästan lika underbrt som mammas brunsås, yummylicious!
 
Imorgon ska jag jobba och sen ska Lisa och jag gå på hunk-bio. Thor 2 och det ska bli magiskt! Sen är det självklart dags för ett avsnitt av Bron med Sofia Helin, lär nog ockås bli magiskt. Jag är helt ledig på måndag så jag ska somna gott imorgonkväll och låta mig själv sova så länge jag vill. Så, vi ses väl på tisdag.
 
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0