Har du hört den förut?

Vad har jag gjort idag?
 
  • Sovit till halv 12. Det var som att äta sockervadd och gå på cirkus = awesome.
  • Jobbat på Guldfynd, det var också rätt awesome. Det fanns mjölk (med icke utgånget datum. weho!) så jag fick mig en kopp kaffe och en lussekatt. Under passet kom Elisabeth fram till mig och undrade om det var jag som luktade sprit. Eftersom jag är en ansvarsfull anställd svarade jag att jag minsann inte hade druckit någon sprit under arbetstid, men om hon ville ha lite cider hade jag en burk instoppad under kassan. Hon skrattade och gick därfifrån. Hon trodde nog att jag skojade.
  • Sanerat vårt kök och fått en psykbryt på stackars Samer. Han var inte ens skyldig till röran men eftersom han kom ut till köket mitt i min rage-blackout fick han sig en verbal spark i skrevet. Men, han är inte långsint och jag lyckades muta honom att förlåta mig genom att låna ut min plattång till honom.
 
Nu har jag duschat och jag är lite uttråkad. Det är lördag och jag vill se mer männisokor än kunderna på Guldfynd och Samer. No offense dude.
 
(Ni vet när man skriver en helt obegriplig rubrik som inte är kopplad till inlägget överhuvud taget? Hehe.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0