Vad hade jag tänkt; gå naken från träningen?

Min onsdag har varit väldigt trevlig.

Jag började med stor frukost hos Lisa vid halv tio. Äggröra, bacon, toast och kaffe; jag kan bara säga som mannen i Candy Crush: deeeelicious!

Efter detta enorma intag av mat tittade vi på åtta avsnitt av Game of Thrones. För er som inte vet det är Game of Thrones en fantastisk serie i medeltidsanda som utspelar sig i en påhittad värld där alla är antingen nakna, dricker alkohol, krigar eller har sex hela tiden. Dvs, helt fantastiskt! Alla männen är skitsnygga och Lisa och jag satt med gapande munnar och glansiga ögon under mestadelen av avsnitten. 
 
För att aktivera mig lite så har jag varit på yoga i en timme och även gått 2 km på löpbandet, i en ganska så sävlig takt eftersom jag var som Gandhi efter yogan, väldig fridfull och harmonisk. 
 
Angående min rubrik. Jag tänkte spara tid och byta om hemma och gå direkt till gymmet, vilket jag gjorde. När jag väl kom dit insåg jag att jag tagit med trosor, bh och strumpbyxor; inget mer. DAAAAMN. så jag gick hem så. 
 
eller? man vet aldrig med mig, jag skulle nog kunna gjort det om jag vägt 5 kg mindre och haft en god vän med mig som kunde hjälpt mig att skratta åt det. Som det var nu gick jag hem i mina träningskläder och duschade hemma istället. 
 
puss!
PS. tycker väldigt synd om min mamma, som jag ringde ikväll. hon har dragit ut en tand som hon hade inflammation i och lät som ett spöke på telefonen. ett spöke med talfel och noll emotionell kapacitet, väldigt avtrubbad Mama Bear :( DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0