ontdag, eller om jag kan förhindra det; inte ontdag

Blondinbella är gravid. Very cool, good for her. Speciellt eftersom det verkar som om hon är jätteglad för det, enligt hennes blogg. Jag brukar inte läsa hennes blogg regelbundet, det är ganska mycket om hennes företag och sånt, saker som jag tyvärr inte är så hemskt intresserad av. Men, damm, härligt. 
 
I enlighet med min mammas beteende spenderade jag nästan 1,5 timme i natt med att städa mitt rum och allmänt försöka nyktra till. Det är ju så gräsligt att gå och lägga sig, vakna 7 timmar senare och inse att man fortfarande är full. Nejtack.


Idag ska jag skriva ett färdigt första utkast till min B-uppsats och även läsa Svindlande Höjder. Plus att jag ska laga korv stroganoff, alldeles själv. Önska mig lycka till och lyssna på nyheterna efter lägenhetsbran i Kalmar på grund av bränd matlagning.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0