May. 05, 2013

Kära läsare!

Här kommer en uppdatering från Stina the Lonely. Klockan är snart 17.00 och jag har inte pratat med en annan mänsklig varelse på hela dagen.

Jag har planterat mig på balkongen i shorts och tubtop, för att maximera intaget av hudcancer. Jag har en ljuvlig Sophie Kinsella bok (I've got your number) och har ätit ett GI mål utan dess like; majskolv, broccoli och en bit hamburgarkött. Delicious!

Jag vet inte vad som är mest oroväckande; att jag varit själv hela dagen och planerar att va själv resten av kvällen också eller att jag inte har något emot att vara själv.

Jag håller på att bli en enstöring...
Nåväl, med min kärlek för katter och böcker var det väl oundvikligt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta det försiktigt med solandet...tycker du ser lite röd ut på bilden tösen min....nu är det snart torsdag o då anländer vi till dina trakter, puss på näsan från mamma

Svar: Jag är försiktig, hade faktiskt solkräm på :) jag längtar jättemycket, ska bli så kul att se er igen! :D kraaam!
Synonymous

2013-05-05 @ 18:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0