fullt ös medvetslös

I denna stund är jag en avsvimmad pöl på golvet. det är ett under att mina fingrar orkar röra sig så pass att de klarar trycka på tangenterna.
 
Jag var på gymmet i två timmar. Afrodans, 1 timme på löpbandet (lyckades springa 1 km av 6! :D) och styrketränade.
 
Måste berätta om ett "moment" jag hade. Det var en kille som tittade på mig när jag gick på löpbandet. Han lyckades fånga min blick precis när jag lyssnade på riktigt bra musik och var mitt uppe i endorfin-kicken från afron så jag log lyckligt för mig själv. Det roliga var att han log tillbaks.
 
Jag ser framför mig olika scenarios och hans tankar.
- "Damn, den tjejen är snygg!"
- "Damn, den tjejen tycker jag är snygg! (Jag är snygg, klart hon kollar och ler! Jag är även lite ego och självupptagen men vi är alla Guds barn)"
- "Damn, den tjejen är creeeeepy..."
 
Jag misstänker att han trodde att jag tyckte han var snygg och att jag ville gym-flörta lite. Dock blev det lite så att eftersom han log tillbaks mot mig fick jag intrycket av att han tyckte jag var snygg. Vi gick således båda från gymmet med en oavsiktlig ego-boost. Sometimes things just work out!
 
 
Jag stapplade till omklädningsrummet och gjorde misstaget att lägga mig ner i bastun efter jag duschat och höll på att somna. Nu ska jag äta 3 köttbullar och dricka en kopp te. Det är min belöning eftersom jag åstakommit så jädra mycket idag. Damn, I am good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0