Axlar överallt.

Jag hade precis ett moment av total förvirring.
 
Jag kikade på facebook och hamnade på en profil som tillhör en kille vid namn Axel. Den här snubben var förlovad med en tjej och hade kort blont hår. I nästan 10 minuter tittade jag på hans bilder och kunde inte för mitt liv förstå att det var Axel i min klass. Han har ju nästan lika långt hår som jag och jag har inte hört något om att han är förlovad. (funderade på om han kanske använde gammal bild som profilbild)
 
Det tog mig alltså nästan en kvart innan jag fattade att det var en annan Axel. Helt tokigt. De båda Axlarna (haha!) var ändå så pass lika att jag faktiskt tvivlade! Jag är lite trött och trög just nu, det hjälpte nog en del också. 
 
Tur att Axel är Axel och att den andra Axeln också är Axel. inte för att jag känner den ena Axeln. Bara den i min klass. Har ingen aning om varför jag är vän med den andra Axeln. Nog han som initierat det. Nu är det mycket axlar här. Man blir ju trött i huvudet.
 
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0