wifi for the win

Jag älskar att åka hem till Broby och hälsa på. Vet ni varför? Wifi!
 
Jag laddar ner film efter film, som en ekorre som sparar nötter för vintern. I det här scenariot är ju självklart vintern min tid i Kalmar och filmerna mina nötter.

Nu har jag i snabb följd laddat ner dessa filmer:
The Hobbit - An unexpected journey
101 Dalmatiner (tecknad, svensk version)
101 Dalmatians (otecknad, engelsk version)
I.Q - (Grymt bra med film med Meg Ryan och Tom Robbins, ni vet snubben från the Shawshank Redemption)
Glee, Avsnitt 16, Säsong 4
 
Utöver wifi-fördelen är jag omåttligt förtjust i hemlagad mat (icke tillredd av mig, dvs inte bränd) och även det fina sällskapet i form av en Candy Crush spelande mamma och en tv-tittande Bo-Ewe. Man, these people know how to live!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0