Oh you will feel the wrath of Stina rain down upon you, like a FIST OF FURY!

Det ska minsann sägas att jag är normalt en glad och mestadels positiv person. Men idag, idag är jag inte något av dessa alternativ.
 
En timme innan jag skulle börja jobba (ska noteras att det är mitt sommarjobb på Athena som är i fokus. Jag får dålig lön, inget schema och det verkar som om min chef hellre sätter in de andra servitriserna eftersom jag lyckades pressa upp min lön till 5 kr över de andras. Jippi.) ringer min chef och berättar att hon dubbelbokat och inte behöver mig ikväll. 
 
Eftersom jag har gjort absolut noll sen söndags var det ungefär som att höra att bearnaise-sås har blivit förbjudet i Sverige: FRUKTANSVÄRT!

Efter det här har det bara gått nerför. Istället för att tjäna pengar fick jag göra av med 800 kalorier, först på löpbandet på gymmet och sen genom en promenad runt stan. Jag känner stor sympati för de människor som fångade min blick på gymmet. De förvandlades antagligen till sten av min mordiska uppsyn. 
 
Det började långsamt med irritation och besvikelse, men desto mer jag gick desto argare blev jag. Nu har jag definitivt gått vidare till raseri och bitterhet. Jävla Athena. Jag är en skitbra servtitris. Jag är verkligen det, det är inte bara som jag säger. Jag får höra jätteofta. AAAAAAAHHHHRRGRGRGRG!!! VARFÖR FÅR JAG INTE JOBBA?!)
(Sedär, nu har vi gått in i nästa fas: hysteriskt vansinne. Jag behöver terapi.)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0