3 mil nästa gång? *hoppfull men realistisk*

Min dag har bestått av jordgubbar, bad och cykling.
 
Efter att Agneta och jag plockat jordgubbar utanför Hässleholm och sen badat i Sjöhagen kändes det inte som om dagen var över. Så jag begav mig ut på en cykeltur.



Det är bra roligt i början minsann...
 


Är avundsjuk på denna cykelkorgen. Min cykel i Kalmar är mycket mindre. Här skulle man kunna transportera en koala helt utan problem.



En oväntad backe överraskade mig. Jag fick flåsa mig upp för den till fots.



Som Joey säger i Vänner: "Du är mitt Mount Everest!"



Tog en drickes-paus i Glimminge hos Agneta och Zorro.



"WHY? WHY AM I DOING THIS TO MYSELF?"

 
Damn kids, jag cyklade 2 mil. I'm awesome. 
Destinationer: Broby, Kilinge, Njura, Glimminge och Broby vol.2

 Self high-five!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0