the biggest yawn in the history of time

Jag är aptrött nu. Japp, aptrött. 
 
Jag gick typ 4 km (mini-turen jämfört med vad jag vanligen går) och kom hem och kände mig som en seg baconbit. Ska masa mig ner till tvättstugan och plocka åt mig min tvätt.
 
Den här låten är väldigt mysig och kommer från This is 40, the sort-of sequel to Knocked Up. Älskar den titeln, "the sort-of sequel".
 
Jag gillade förresten filmen! Den var Judd Apatow-charmig. Nu när jag vet att Freaks and Geeks gjordes av Judd Apatow och märker det i alla andra filmer med samma skådisar (Jason Segel, Seth Rogen, Leslie Mann etc) känns det nästan som om alla filmer är uppföljare till F&G, liksom hur deras liv blev sen xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0