Om man nu ska vara filosofisk...

... då borde det vara på en aningens sned luftmadrass med en telefon med lågt batteri och huvudet fullt av tankar om dokumentären man såg tidigare under kvällen om månen och dess position till jorden.

Turligt nog sysslar jag inte med filosofi.

Idag har jag febrilt försökt sola mig till samma nyans som mamma och Bo-Ewe stoltserar med. De ser båda ut som om de bott i Thailand ett tag. Jag ser ut som om jag bott i Kalmar ett tag och tyvärr inte sett mer än insidan på Athena och min korridor.

Imorgon ska jag jobba ett sista pass innan jag åker till Skåne på onsdag och sen till Immeln för diabetesläger. Det ska bli otroligt kul som vanligt och jag har längtat hela sommaren! :)

Jag ska nu försöka sova. Med högra halvan av kroppen ungefär 7 cm högre än vänstra, ingen bok att läsa och en telefon som sakta avlider batteridöden.

Så, puss o kram antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0