lips hair and loppis

Jag ska ut på äventyr med en eller fler av systrarna Soeson! Vi ska nog kika lite på loppisar och möjligtvis ta ett dopp nånstans :)
 
Ikväll kommer Jenny och Linnea hem till mig för lite pasta carbonara och diverse alkoholhaltiga drycker. Vi ska ut och dansa lite! Ytterligare en bra sak är att mamma och Bo-Ewe är på väg upp till Öland nu, där dom ska vara hela nästa vecka. Så jag ska nog ut där imorgon och bosätta mig där lite. Naaajs!
 
Jag tänkte även passa på att göra lite reklam för mitt nya hårspray- Got 2 be got 2 be. sjukt bra, som ni ju definitivt ser. ni kanske tror att jag putar med munnen förresten, men den är så naturligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0