birthday-gal is signing out! :D

Jo minsann, det är en glad tjej på 21 år som checkar in ikväll!
 
Jag har spenderat min födelsedag på Öland med mamma, Bo-Ewe, storebror Sebastian, moster Eva, kusinerna Anton och Noah och plastmorbror Ted.
 
Mamma och B har skämt bort mig hela helgen och igår blev jag ännu mer bortskämd. Eftersom jag jobbade lunch igår och kväll idag så vi hade födelsedagsmiddag igårkväll istället. Fick god mat och jättefina presenter av alla närvarande och även mormor och morfar som skickat med paket, och också present från plastfarmor och farfar Märta och Sivar!
 
Idag har vi badat vid havet och hängt i stugan. Jag har jobbat mellan 18-21, sitter nu hemma och känner mig trött. Dricker lite mineralvatten och har slängt på mig pyjamasbyxor.
 
21 känns bra! Har fått så många fina grattismeddelande under dagen att jag känner mig otroligt populär och lyckligt lottad att ha så många underbara vänner, släktingar och familjemedlemmar som tänker på mig :)
 
Jag skickar en stor kram till alla som hört av sig idag, ni är gobitar allehopa! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0