Upp(s)kattat sällskap

Min dag har varit strålande oproduktiv!

Jag har legat i soffan med en katt på magen och en bok i handen och kännt mig lycklig och tillfredställd. Första perioden av dagen hade jag sällskap av Molly och hennes efterträdare blev dottern Smulan. Jag lyckades dock baka knäckebröd med mamma i mellan kattbesöken och läsandet. Lite extra poäng där va?


Molly och boken The Golden Lily, skriven av författaren till The Vampire Academy. Hon skriver en ny serie som utspelar sig i samma värld som The Vampire Academy som heter Bloodlines och är jättebra. Andra boken nu och det är kul att få träffa lite av de gamla karaktärerna igen samtidigt som man får lära känna nya :)



Här har vi som sagt bytt position i soffan och även kattsällskap. Smulan är inte lika läskig som Mamma Molly så henne kan man ha lite närmare sig utan att riskera stundande död. Ja, se drama drama drama. Det är så med katterna i vårt hus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0