Tur att det inte snöade för då kanske snöflingorna hade täckt Fling! :O

Jag är helt klart i mitt esse nu eftersom jag spottar ur mig inlägg som en lama spottar ut.. ja, spott.

Jag måste också dela med mig av mig vuxna dag. Jag körde hem till Viktor och vi gick en gigantiskt runda på nästan 1 mil med en hund och en väldigt liten hund som nästan är så liten att den kanske inte räknas som hund utan snarare faller under kategorin övervuxen hamster. Damen heter Fling och är så söt att man får tandvärk av att glo på henne.


Flingan! Jag vågade inte hålla henne under promenaden för jag var rädd att om jag gick för snabbt och råkade dra i henne då skulle hon flyga all världens väg. Viktor som vid det här laget är van vid mini-hunden fick ta hand om henne och jag gick med kära vakteln Ellie med 25 kg stadiga muskler. Vi var ju nästan jämnlika när det gäller muskelmassa så det kändes bra. Nåväl, jag kanske överdrev lite. Jag har väl inte riktigt så mycket muskler som hon...



Det här är ju då min man-vän Viktor, vi är ju så vuxna nu att han inte är min pojke-vän längre. Vi är man och kvinno-vänner, helt enkelt. Till höger ser ni ett utmärkt exempel på att jag inte bör tillåtas på den sidan om en kamera. Inte på andra sidan heller för den delen. Jag är till min fördel i mörka kläder, mörkt rum och riktigt dålig upplösning. Harry Potters skrubb under trappan på Private Drive 4 Little Whinging, Surrey dvs.

Kommentarer
Postat av: Malin

http://society6.com/product/Hogwarts-Invitation-pcI_Pillow?tag=movies-tv

Svar: oooh mama want's one!
Synonymous

2013-01-17 @ 22:21:52
URL: http://soveryordinary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0