Smärtdag

Lisa och har onsdagsvägran kan man säga. När alla andra ska ut och svira på lill-lördagen har vi ätit linssoppa och dricker nu vitt vin och käkar chips och godis. Det är fabulous!

Idag har jag pratat med 2 vårdcentraler om mina knän och fått 0% hjälp.
Istället gick jag till Apoteket och köpte tabletter mot inflammation i leder och dylikt.

Hoppas jag kan gå lite bättre imorgon för som det är nu gör det så ont att jag knappt vill stå, gå eller ligga.

Sitta funkar, därför har Lisas soffa ett rumpformat avtryck från mig nu. Niiice!


Kommentarer
Postat av: L

Sjukt gutt de va! Perfekt avslut på en annars bajsig dag hehe..

Svar: Haha, håller med! jag sov superbra efter allt gott vi käkade och drack ( ;D ) the sleep of the deaaaad xD
Synonymous

2013-01-31 @ 11:23:01
URL: http://hosnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0