Ja ä inte bitter

Det var precis någon som skrev det här på Facebook:

- "Fantastiskt avundsjuk på alla som får ha sin kärlek hos sig ikväll. Och alla kvällar. Och hela tiden."

Jag känner spontant att jag vill skriva:

- "Fantastiskt avundsjuk på alla som har hittat sin kärlek och faktiskt har någon som längtar efter en alla kvällar. Hela tiden."

Men då hade jag nog framstått som bitter. Vilket jag inte är. Inte ett dugg faktiskt, jag trivs enormt bra med att krama en kudde istället för en muskulös man och jag gilllar skarpt att somna till Asterix & Obelix-filmer istället för att somna av att bli kliad på ryggen av Brad Pitt. 
Så jag är inte alls bitter, faktiskt. (!!!!!!!!!!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0