Hjälpa där man hjälpa kan!!!!

Så här är det, eftersom min älskade iPhone (nej, det är faktiskt inte bara en telefon. det är en IPHONE. helt annan sak.) Phiona blev brutalt kidnappad för 5 dagar sen och inte har synts till sen dess har jag blivit tvungen att inhandla en ny iPhone.



Därför vill jag nu presentera min nya iPhone 4S som ännu inte har fått ett namn. Anledningen är att jag kan tusan inte välja. Därför ber jag om hjälp, vad ska min nya bästis (suck) heta? 

För att det inte ska gå helt ur styr med alla fansen lämnar jag 3 alternativ som det går att rösta på:

A) Phelicia
B) Phrida
C) Phelicity

Hon behöver helt klart ett namn. Och innan ni börjar påpeka att det är sexistiskt av mig att välja en kvinnlig telefon kan jag bara säga att min MacBook heter Olle. Olle och Phiona var gifta men har ju tyvärr fått gå skilda vägar. Därför har Olle tagit ut skilsmässa och hoppas nu på en ny partner i Phelicia/Phrida/Phelicity. 

 PS. Alla intäckter från kvällens namnröstning går till Rädda Stina, en organisation som kämpar för att hålla Stina borta från Kalmars prostitutionsring och hårda gatuliv. Tack på förhand! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0