"Är du blind eller?" "Nej!" "Men öppna ögonen då!"

Jenny och jag tyckte att den här trötta söndagen behövde livas upp lite. Gärna med en snygg kille och popcorn. Eftersom det är lite dåligt med snygga killar som lurar på gatan med popcorn redo fick vi gå på bio istället.

Det funkade precis lika bra! Vi såg EGO och satt båda två med seriefigursögon med hjärtan i sig. Huvudpersonen  Martin Wallström är liksom bedövande snygg och samtidigt vart han lite av en skitstövel i filmen. En kombination man inte skulle tro hade funkat men det gör det. En riktigt bra film om ytlighet och konsten att vara blind trots att man kan se.



I morgon ska Nina komma hem till mig och som den magiska kvinnan hon är (hon kan allt. eller, väldigt mycket allafall!) ska hon klippa mig och slinga mitt hår för en bråkdel av summan det hade kostat på salong! Det är verkligen på tiden för jag har inte klippt mig sen april, förra året...


Har planerat lite shopping (extrembilligt hoppas jag på) och lite mat med Jenny på eftermiddagen/kvällen också vilket ska bli väldigt trevligt :)

Nu ska jag fortsätta mitt svenska-film-maraton. Har redan sett Hipp Hipp Hora och Fjorton Suger. Nu blir det Festival :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0