ska shaka väck mitt fett

Idag har jag:
  • druckit två nutrilett-shakes
  • kissat inte mindre än 5 ggr på 4 timmar.
  • gjort 40 bäckenlyft och 100 knälyft. enligt det programmet jag fick från sjukgymnasten som meddelade att jag antagligen hade PFSS (Patellofemoral smärtsyndrom) i knäna och då skulle förhoppningsvis dessa sexiga rörelser hjälpa.
  • gått till Netto och handlat. antagligen den sorgligaste shoppinglistan någonsin: turkisk yoghurt (hoppas jag gillar det. är ju hemskt nyttigt), blåbär, banan, ägg och fullkornsbröd med solrosfrön och allt möjligt nyttigt.
 
Eftersom jag självklart hade svårt att somna igår efter mitt sena uppsatsskrivande är jag både trött, lite lagom hungrig och uttömd på energi. Tänker därför dricka vatten och se på Angel, kanske somnar jag och behöver således inte tänka på att jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0