I'm ready!

Top 'o' the mornin' to ya! :D

Jag hade helt underskattat min hastighet vid sådana här tilfällen. Tåget till Kastrup går 07.01 och jag ska möta Lisa vid Skvallertorget ungefär fem i halv sju. Dock gick jag upp tjugo över fem och blev klar 25 minuter senare. Vilket är bra, för då får jag tid att blogga :)

Då tänker jag bara äta min kiwi och min banan, traska ut i vintervädret och sen ta ett flyg till London. Jag har varit i UK så mycket det senaste året att det börjar kännas som ren rutin att flänga med flygplan fram och tillbaka. Det är riktigt härligt faktskt, kommer på mig själv med att se fram emot engelskt te, fish and chips, sticky toffee pudding och Primark. Oh, I do love you Britain!

Plus att jag samtidigt får en chans att träffa lite goda vänner från land of Harry Potter. April har varnat om en fantastisk utekväll i Edinburgh som tydligen väntar och Niall kommer kanske ner från Aberdeen och hälsar på mig. :)
 
för övrigt ska jag äntligen läsa Fifty Shades of Grey på den här resan, vilket självklart betyder att jag kommer vara fullkomligt okontaktbar. Ses om en vecka, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0