i'll spread my wings and fly. to England!!!!

Eftersom mitt huvud fortfarande värker så smått tar jag det extremt lugnt i mitt lilla korridorsrum.

Lyssnar på Bryan och lagar en av mina jackor. Det känns väldigt husligt att sitta med nål och tråd, nästan så att jag känner att jag är en liten husmor. Fördelen är att jag kan ha med min snygga second hand-jacka till England på söndag. 

Kan knappt fatta att jag ska dit igen, bara om en vecka. Det ska bli så roligt att åka utomlands med kompisar igen. Resan till Turkiet med Olivia, Johanna och Josefine var ju megakul så jag hoppas det här ska bli minst lika bra!
 


Nu ska jag fortsätta sy och sluta facebooka. A hard task.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0