dance baby, dance

Det blev en rackarns bra utekväll igår! 

Började lite smått hemma hos Lisa med en drink och lite outfits-planerande för kvällen. Gick vidare till Jenny på förfest där Linnea, Carro och Alicia också var närvarande. Vi spelade spel och hade skitkul! Det blev verkligen ett riktigt bra gäng och jag hoppas vi gör det igen :D

Vi drack kärleksdrinkar på studentpuben och sen dansade vi på O'Leary's till småtimmarna. När jag kom hem ramlade jag raklång på min säng och somnade bums. Vaknade halv nio och trodde att rummet snurrade och att jag skulle dö. väl värt det. xD



Hänvisar till Linneas blogg för ännu fler fina bilder :) 
http://linneaengstrand.devote.se/blogs/24813300/sex-and-love.htm
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0