Stirrade avundsjukt på folk som stod i kö till Harrys...

Meinen damen unt herren, tilltåt mig att presentera mitt SAD-FACE!
 
 
De tragiska nyheterna att Lisa var krasslig nådde mig idag runt niotiden. Detta satte demonstrativt käppar i hjulet för vår lilla onsdagsutgång. Jag känner nästan att jag blev lite sympatisjuk för att min fina vän var det, 
hoppas verkligen hon känner sig bättre imorgon! Vi ska göra ett nytt försök på fredag istället tror jag, håller tummarna för att magar, huvuden och allehanda kroppsdelar är friska och glada om två dagar på både Lisen och mig själv.
 
Så när jag hade tänkt dricka mig lagom halvlullig och dansa glatt på stan med min bästa vän får jag istället göra en ansiktsmask, glutta på videos på youtube, städa mitt rum och sen se en skräckfilm. 
 
Imorgon är jag ledig och jag tror jag ska köra en liten runda med bilen, den har stått helt stilla nu i en och en halv vecka så det kanske är bra att den får röra på sig nån kilometer. Kan ju passa på att köpa pålägg på Giraffen eller nåt. 
 
goodbye, a dingo(e) stole my pie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0