dessertmagen sees, dessertmagen wants

Det här med att läsa Harry Potter till 5 på morgonen är något jag borde sluta upp med. Min dygnsrytm blir helt tokig.
 
Hur som haver, idag vaknade jag upp till en trevlig överraskning; roomie Sandra är på besök i sitt rum i vår korridor. Hon gav besked att hon har fått egen lägenhet och ska flytta i helgen, sad for me, fun for her! :D
Hoppas verkligen att den nya personen som flyttar in är lika trevlig och lätt att bo med som fröken Palmqvist!
 
Nåväl, medan min tvätt tumlar runt i källaren ska jag gå till Athena och äta glass. Jag fick nämligen syn på en av desserterna igår när jag jobbade och när den då såg så aptitretande ut att jag fick gå in till baren och diskret torka bort lite dregel i mungipan beslutade min efterrättsmage att vi var tvungna att njuta av denna solklara delikatess vid första bästa tillfälle.
 
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0