Vad händer med Stina?

Jo, det ska jag förklara.
 
  • Jag har handlat mat för en astronomisk summa och räknat ut att jag har 27 måltider i det jag handlat. Så tekniskt sett kommer jag inte behöva handla mat förrän i maj. AWESOME STINA!
  • Jag insåg att jag behövde basic-kläder. Lisa följde med idag och hjälpte mig. Nu har jag massa fint som är superpraktiskt att ha både till vardag och till fest. Jag är gräsligt nöjd och kommer i fortsättningen vara sexig som fasen i vilket sammanhang det än är. 
  • Två nya kurser har dykt upp i mitt schema (tack o lov!) en online och en vanlig. Sociolinguistics och litteratur, hell yeah! Detta är goda nyheter eftersom jag höll på att glömma att jag studerar eftersom vi har ett seminarie i veckan...
  • Jag har möblerat om i mitt rum, blev väldigt bra! Återigen med Lisas hjälp (sjukt mångsidig den tjejen!)
 
Annars är allt obehagligt bra. Ska provjobba sista gången på Athena på fredag, sen får jag reda på om jag får jobbet (verkar så, men jag tänker inte ta ut det i förskott). Jag måste verkligen ha det dock, jag är skyldig mamma en summa som jag inte ens vill tänka på och det hade kännts bra om jag kunde gett tillbaka allt till henne. 
 
Så håll alla tummar som kan hållas för fanken! :D
 
xx

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller tummarna hela tiden förutom när jag spelar candy :-), kram från mamma

Svar: Dearest mother, thanks for the thumbs! (Hope candy crush goes AWFUL FOR YOU SINCE IT GOES AWFUL FOR MEEEEE!) kram på dig :D:D
Synonymous

2013-04-03 @ 19:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0