There is just so much of me.

Visst undrar vi alla? Jag gör allafall det. Jo, minsann. Jag tänker fan fråga. Nu gör jag det.

Vad är det med att alla människor lägger upp bilder på sina naglar på Facebook och Instagram? 
Jag förstår inte.
 


Det här är liksom mitt ansiktsuttryck när nagelbilderna dyker upp. Jag förstår helt enkelt inte. Jag kan till och med säga det på franska: Je ne sais comprend pas. HA! In your face, min franskalärare i högstadiet. 




"Look at my magical naaaaails! Look at 'em! See them shiiiine like diamonds in the sky!!.... No, sorry, that's a Rihanna song. Sorry, my bad. Where was I? Nails!! That's right. Looooooook aaaaaat myyyyy coooooool nails."

 
Fast om man tänker efter är det kanske som egobilder. Nagelmänniskorna är väl stolta över sina naglar. Då är det inte mer än rätt att de får chansen att visa det. Typ som att jag är stolt över min förmåga att ta bilder på mig själv. Efter mycket övande i speglar, bilrutor, fönsterglas och andra blanka ytor, har jag ju perfected my camera-face.
 
Jag har ett fejs som jag vet funkar och då kör jag med det.
 
Låt mig demonstrera:
 


Fejset är på



Sussi ändrar sig lite. Mitt fejs är ju som sagt på och jag ändrar mig inte en tum.



Sussi kör ny grej. Jag håller stenhårt på min klassiker.



If it ain't broke, why fix it?
 
Bara se nu vad jag gjort. 7 egobilder. Tur att det är min blogg. Jag gör vad jag vill här. Jag är ju trots allt -trumvirvel- Stina the GREAT! *maniskt gapskratt i sann, galen vetenskapsman-anda*
 
 
 

Kommentarer
Postat av: L

Typ bara det roligaste blogginlägget någonsin hahaha!! :D

Svar: Jag tackar och bugar :D:D
Synonymous

2013-04-05 @ 20:33:32
URL: http://hosnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0