Spekulerar, funderar och filosoferar.

Har spenderat en fabulous kväll med Feffs, Becca, Miranda, Johanna, Olivia och Hugo!

Vi gick till en klubb i Malmö som var en smula alternativ. Sjukt spännande musik, massa tjejer (säkert kul för alla homosexuella, inte någon jättefördel för oss andra xD) och en hel del roliga karaktärer som jag nog inte hade sett i Kalmar! Det var typ som att vara på studiebesök i Malmö, en chans att se sånt jag inte vanligen gör xD

Nu ligger jag här i Felicias snygga lägenhet, på hennes soffa och funderar. Jag längtar lite till imorgon kväll. Då när allt är bra igen; jag har käkat, sovit och ligger i min säng och tittar på Teen Wolf på min dator. Yum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0