Min förmåga att tappa bort saker

När jag var i Skottland med Erika hade vi ett stort problem i rummet vi delade. Storleken var väl ungefär samma som mitt korridorsrum nu; 12 kvadratmeter.
 
Hur det nu var möjligt tappade vi jämt och ständigt bort grejor i det här pyttelilla rummet. Hörlurar, laddare, smink etc. Saker bara försvann och även om vi letade som idioter (faktiskt lyfte på sängar och dylikt) var de helt enkelt borta. Sen efter 2 månader dök de upp igen, vanligtvis under sängen. HUR ÄR DET MÖJLIGT???
 
Samma sak hände mig här igår. Jag låg i sängen och tittade på Buffy och förundrades över Spike's magmuskler, när jag insåg att jag inte hade min telefon. Jag letade överallt i detta lilla rum på 12 kvadratmeter. Inte ett spår av den. Efter typ 45 minuter hittade jag den på min pinnastol, UNDER dynan. Återigen undrar jag, hur är det möjligt?



Jo, men absolut. Här lägger jag allt viktigt; så som pengar i en strumpa, en kungakrona och alla mina Harry Potter böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0