Manodepressiv, ja.

Och på något sätt blev att okej igen!

Det har varit en superbra påsk hemma med min härliga familj. Susanna var ju även hemma så det var definitivt ett plus i kanten :) jag har insett att det finns inte en person som jag är lika synkroniserad med som min storasyster. Vi har exakt samma humor och det är precis som om vi båda kommer ihåg det samtidigt varje gång vi ses! Syskon är väl en underbar sak, eller hur? :)

Igår såg mamma, B och jag sista avsnittet av The Bible som gått under påsken. Jesus dog. WHOA! Did not see that one coming. Hehe...
Faktum är att det var så hemskt att jag grät som ett barn. Mamma höll för mina ögon när dom spikade i hans händer. Det hjälpte inte, jag hörde fortfarande...

Mamma, du är underbar som vill skydda mig från onda saker genom att hålla för mina ögon. Love you for that!

Nu återvänder jag dock till Kalmar. Det ska bli skönt att komma hem och bara vara. Matilda kommer på visit på fredag och på lördag bär det av mot Eslöv och en C4 reunion :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska du till Eslöv?

Svar: Ja! eller, jag ska till feffs på lördag. hon bor utanför malmö i något som börjar på E. då måste det väl vara eslöv? eller? xD
Synonymous

2013-04-02 @ 17:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0