Linneas ferre

Förresten, här kommer en släng av mingelbilder från förra lördagens födelsedagsfirande hos Linnea!
 


The partypose is OOOOON! 



Notera ballongerna, födelsedagsfest, ey?! :D



Fina Emilia och Rickard! (Nu höll jag på att skriva Rockard, vilket hade varit fel men sjukt coolt. Tänk att heta Rockard!)



Det här är typ när Miller och Lisa pratar om hennes ålder. Han blev väldigt paff när ungdomliga Lisa erkände att hon faktiskt är av årgång 87. Miller vägrade tro henne och höll fast vid att hon är 21.



Skönt med folk som vill vara med på kort xD



Det här är en bild och pose som gör Lisas tröja rättvisa. Man kan ju nästan höra henne säga "Whazzzup brotha' from another motha'?!"



Tittut!



Miller - "Mannen, jag svär! Hon sa så!"
Rickard - "Hm, ja. Wow."


en sista snygg pose från Lisa och Malin! 
 
Det måste tilläggas att jag faktiskt inte har någon bild på Linnea, vilket är väldigt konstigt xD Men födelsedagsgrisen var där, bara inte i mitt kamerafång xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0